پرسپولیس زلزله

حسيني: زياد گل خورده‌ايم چون ضدحمله مي‌زنند


مدافع پرسپوليس اعتقاد دارد دليل اصلي اينکه اين تيم در 4 بازي اول ليگ 6 گل خورده استفاده حريفان از ضد حملات است.


   جلال حسيني درباره آخرين شرايط پرسپوليس و حضورش در تيم ملي شرکت کرد که در ذيل مي‌خوانيم:


* ابتدا از وضعيت پرسپوليس شروع کنيم، چرا اين تيم به نتايج دلخواه نمي‌رسد؟


به هيچ عنوان دنبال بهانه‌گرفتن و اين حرف‌ها نيستيم اما ما نياز به زمان داريم. خودمان هم قبول داريم که به آن تيم دلخواه هواداران نرسيده‌ايم. انشاءالله با تلاش بيشتر و يکدلي بازي به بازي بهتر مي‌شويم تا نتايج تلخ هفته‌هاي اول را فراموش کنيم.


* قبول داريد انتظارات از خط دفاعي پرسپوليس زياد است اما برآورده نشده؟


ابتدا بايد بگويم به تيم‌هاي ديگر هيچ کاري نداريم که با 10 گل، بردند يا باختند، ما فقط به فکر پرسپوليس هستيم. فوتبال همين است. اگر آمار گل‌خوردن ما کمي زياد است به دليل استفاده تيم‌ها از ضدحملات است. شما نبايد انتظار داشته باشيد ما اصلا دروازه‌مان باز نشود. اين يک خواسته غيرقابل توجيه است.


* حرف‌هاي شما قبول اما برعکس پيش‌بيني‌ها نقطه قوت پرسپوليس در فصل جاري به نقطه ضعف اين تيم تبديل شده است.


اگر همه بازي‌هاي ما را ديده باشيد پي مي‌بريد که اين‌گونه نيست. بازي ما مقابل صبا اصلا فوتبال نبود و نمي‌شود اسم آن را فوتبال گذاشت. 10 نفر در محوطه 18 قدم خود مي‌ايستند و ناگهان توپ را مي‌گيرند و زيرش مي‌زنند، اين شد فوتبال؟


* اما سيستم دفاعي و چشم ضد حملات نيز جزئي از فوتبال است...


قبول دارم اما نه اينطور که 10 نفر بايستند، توپ را بگيرند و زيرش بزنند تا يک نفر به سمت دروازه ما حمله کند. واقعا بچه‌هاي ما خسته شده بودند. در اين گونه فوتبال‌ها هيچگونه تاکتيکي و تکنيکي وجود ندارد. نمي‌خواهم بي‌احترامي کنم، ما باخته‌ايم، نوش جون صبا اما اين گونه فوتبال‌ها، فوتبال نيست. ضمن اينکه با توجه به حضور زمان کوتاه مدت ژوزه و برخي بازيکنان نياز به زمان داريم و بايد فشارها را تحمل کنيم.


* فکر مي‌کني شرايط درست مي‌شود؟


بايد هفته به هفته بيشتر تلاش کنيم. البته خوشبختانه فهميديم تيم‌ها مقابل ما چگونه به ميدان مي‌آيند و اين يک نکته مثبت براي ماست.


* بگذريم. در خصوص شرايط تيم ملي صحبت کنيد.


در حال حاضر معتقدم هر اردويي که کي‌روش برنامه ريزي کند مي‌تواند به تيم ملي کمک کند. دو بازي دوستانه خوب با تونس و اردن در پيش داريم دو تيمي که بايد مقابل ما قرار بگيرد فوتبالشان هم‌طراز لبنان است و مي‌توانيم خودمان را محک جدي بزنيم. کمک اين اردو و بازي دوستانه را در بازي با لبنان خواهيد ديد.


* برخي‌ مي‌گويند تيم ملي از قبل مقابل لبنان برنده است، شما اين را قبول داريد؟


اصلا قبول ندارم. صد در صد بازي سخت و حساسي در پيش داريم حتي در حال حاضر بازي‌هاي دوستانه هم براي تيم ملي ايران بسيار حساس است. همه بازي‌ها براي ما جدي است و نبايد هيچ حريفي را دستکم بگيريم. ما در راه رسيدن به جام جهاني هستيم و بايد در تمام بازي‌ها با تمام وجود بازي کنيم. در اين بين هرگز نبايد چشم از لبنان که قطعا مقابل تيم ما با انگيزه است برداريم.


* فکر مي‌کني با اين شرايطي که پرسپوليس دارد دعوت 6 بازيکن از اين تيم به تيم ملي منطقي است؟


بازيکنان زيادي به پرسپوليس اضافه شدند و آيا اينکه حق پرسپوليس است که شش بازيکن در تيم ملي داشته باشد يا خير را سرمربي تيم ملي تشخيص مي‌دهد نه من و شما. هر بازيکني دوست دارد به تيم ملي ايران کمک کند مطمئن باشيد تيم ملي نيز براي هيچ‌کس نيست. هرکس تلاش کند مربي مزد زحماتش را مي‌دهد همانطور که از پرسپوليس 6 بازيکن دعوت شده از تيم‌هاي ديگر هم دعوت شده‌اند. اين موارد دست کي‌روش است و ما نبايد دنبال اين مسائل باشيم. درست است به نتيجه دلخواه نرسيديم اما حتما کي‌روش که بازي‌ها را با دستيارانش از نزديک تماشا مي‌کند به نتيجه‌اي رسيده که ما 6 نماينده در تيم ملي داريم.


* باتوجه به اينکه به اردوي تيم ملي مي‌رويد و پس از بازگشت بلافاصله بايد با داماش بازي کنيد آيا انتظار نداريد فدراسيون کمي بازي شما را به تأخير بيندازد؟


ما دوست داريم اين تعامل بين باشگاه و فدراسيون برقرار شود البته ما بازيکن هستيم و درباره اين موضوع باشگاه و فدراسيون انشاءالله تصميم درستي خواهند گرفت. همانطور که براي پرسپوليس به ميدان مي‌روم براي تيم ملي زحمت مي‌کشم.


* آقاي حسيني! هواداران تيمتان نگران دربي هستند...


صحبت در اين باره زود است اما ما نياز به زمان داريم و بايد بيشتر تلاش کنيم. در مورد دربي نبايد زود حرف زد و انشاءالله در تعطيلات بچه‌ها تمرينات خوبي را پشت سر بگذارند. سعي خواهيم کرد بازي به مراتب بهتري را به نمايش بگذاريم.


* و حرف پاياني؟


من از هواداران پرسپوليس تشکر مي‌کنم که در اين چند بازي ما را تحمل کردند و اميدوارم بعد از تعطيلات دل آنها را بدست آوريم. باور کنيد خودمان هم ناراحتيم. همه بازيکنان از هواداران فقط صبر مي‌خواهند.


 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: